20
Nov
11

my first post

oh god..ini adalah blog pertama yang saya bikin, tapi yang paling terlupa, dan diisi paling terakhir karena baru sadar ternyata saya pernah buat blog ini..haha.pantes,berkali-kali bikin blog di wordpress pake adressnya megasusanti gabisa terus..orang ternyata megasusanti tuh udah ada dan saya sendiri yang bikin >,< parah bangett

yaudah deh,kalo gitu blog wordpress yang dipake yang ini aja deh,yang kemarin itu dibuang,hehe

-ini postingan pertama yang gak penting banget banget banget-

Advertisements

0 Responses to “my first post”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Content

November 2011
M T W T F S S
« Dec    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.